Karawany po brzeg wyładowane dotarły do Aurin. Stoły zostały rozłożone a skrzynie na zamówienia odpowiednio zabezpieczone. Nieco magicznego kleju i wszystko zdaje się być gotowe. 

W pobliżu żeglarza czekają na was zamówienia, za ich realizację nagrodą będą jadeity. Czas na oddanie zamówienia to siedem dni od daty na zwoju, po tym terminie zostaną zastąpione nowymi. Towary składać proszę w białych skrzyniach w podpisanym worku/plecaku imieniem postaci.

 

Już niebawem kolejna Jadeitowa Aukcja!

 

Paragony zostały podzielone na trzy grupy, każda posiada odpowiedni kolor:

– bardzo jasny (głównie biały) – stworzenie jest tym na co wygląda tyle ze silniejsze. Nie posiada żadnych dodatkowym umiejętności.
– odcienie zielonego i niebieskiego – stworzenie niekoniecznie jest tym na co wygląda, może posiadać dodatkowe umiejętności jednak da się je pokonać w pojedynkę.
– odcienie czerwieni i czerni – dla zorganizowanych grup.

Więcej informacji wraz z podpowiedzią tutaj.

 

Na świecie pojawiły się niespotykane dotąd smoki, wygląda na to że nie pochodzą z okolic Sosarii. Łatwo można je rozpoznać gdyż ich kolory przypominają kolory kamieni szlachetnych, nie problem je spotkać jeśli mamy oczy dookoła głowy.
Pogłoska głosi, jeśli komuś uda się zebrać kilka serc tych bestii jako dowód swej męskości, przy małej pomocy smoczego wędrowca, będą mogli zdobyć kilka bardzo cennych informacji, takich jak: jak dotrzeć do tych przerośniętych jaszczurek, czy też jak spotkać się z większym przewodnikiem tego gatunku. Osadnicy z okolic Aurin milczą na ten temat. Hm…  ciekawe czego tu szukają …

Miejcie oczy szeroko otwarte, może spotkacie jednego ze smoków, a może tajemniczego wędrowca.

Więcej informacji tutaj.

Lerii

 

Wydarzenie ma na celu nieco oczyścić nasz świat ze śmieci. 


Zasady są proste:
-wrzucamy ,,śmieci” w podpisanym pojemniku do magicznych śmietników specjalnie do tego przeznaczonych znajdujących się w obrębie banków.
-,,śmieci” które mogą się stackować będą liczone jako jeden przedmiot.
-worki które nie będą podpisane, automatycznie zostaną zutylizowane.

Serdecznie zapraszamy do sprzątania swoich skrzyń, macie na to cały miesiąc, akcja sprzątania świata kończy się z dniem 24.09.17, dla zaangażowanych w zabawę mamy specjalne nagrody, a wyniki zostaną ujawnione niedługo po zakończeniu.

Więcej informacji tutaj. Serdecznie zapraszamy!

Lerii

W taryfikatorze kar dodano podpunkt 10 i 11 o następującej treści:

 

  • Przekazywanie itemów pomiędzy postaciami z jednego konta – dotyczy to wszystkich rodzajów przedmiotów i kazdej sytuacji (nie przyjmujemy tlumaczenia, ze jakis przedmiot zostal tylko „dotkniety”, ale nie przekazany). Tego typu przewinienie karane będzie więzieniem na 96h, a dla niereformowalnych może skończyć się banem czasowym na konto. Przekazane przedmioty mogą ulec zniszczeniu bez możliwości ich odzyskania, zas w przypadku gdy przekazano duza ilosc przedmiotow i/lub ich wartosc byla wysoka – gm moze zadecydowac o wipe calego dobytku + magazynu gracza, ktory popelnil przewinienie.
  • Laczenie zycia postaci z jednego konta, prowadzace do profitu jednej lub wielu z nich (np. odbijanie jednej swojej postaci druga). Przewinienie takie karane bedzie wiezieniem na 48h.

 

HavvOc.

Nowe stworzenia zamieszkały w krainach skutych lodem. W przypadku arktycznej istoty sugeruje wyprawę w grupie.
Przy okazji spawny na lodowych wyspach uległy zmianie a skrzynie skarbów zostały zmodyfikowane.

Na ostatnim poziomie Destard tymczasowo zamieszkał nowy Wyrm, zapraszam do testowania.

Wszelkie błędy proszę zgłaszać na naszym forum w odpowiednim temacie.

Aqe

Zmienia się adres IP naszego serwera. W związku z tym plik Login.cfg powinien wyglądać obecnie następująco:
LoginServer=192.166.217.50,5003

Nowy Login.cfg możecie już ściągnąć wraz z paczką dm-files-misc.zip z działu Pliki. Stare IP powinno wciąż działać obok nowego przez okres około 2 tygodni. Nie mamy jednak co do tego gwarancji.

mae

Kamienny zamek a zarazem kopalnia, od dawna rezydencja krasnoludów, słynęła z bogactw takich jak złoto czy najlepsze rudy rzemieślnicze.
Nie da się zapomnieć atmosfery która tam panowała, huczne biesiady, kegi najlepszego miodu oraz przechwałki który to z nich był na najniebezpieczniejszej wyprawie. Piękne czasy dla wędrowców jak i dla handlowców, którzy wypełniali swymi dobrami większość straganów. Jeśli chciałeś coś dostać, kupiec to na pewno miał, jak nie on to jego znajomy, jeśli nie jego znajomy, to na pewno znajomy znajomego.
Jednak lata świetności minęły, populacja się zmniejszała, komnaty zaczęły pustoszeć. Miejsca w których płynął niczym strumień dobry żart niewielkich postaci, życzliwość, a często pełny kufel piwa, teraz wypełniło echo kapiącej wody. Mimo że krzesła miały krótkie nogi, niektóre z nich były poprzewracane.
Tętniące życiem targi kupców z całego świata zostawiły po sobie jedynie stare sękate baryłki. Część zamku przestała być nawet odwiedzana przez straż, która
i tak wolała zająć się swymi zapasami spiżarni niż kontrolowaniem warstw kurzu.
Zapewne właśnie takie niedopatrzenia złożyły się na to, że pewnego dnia, doczekali się w końcu przybyszy. Nie raz były donosy że to kowal ubił gargulca który się panoszył po korytarzu, czy aptekarz rzucił zatruty kawałek mięsa harpii. Strzegąca wejść straż zaniedbała swe obowiązki, samych siebie, bezpieczeństwo mieszkańców którzy mimowolnie zostali.
To było jak grom z nieba. Jakby zaplanowane wcześniej natarcie. W pierw przez główne ogromne drzwi przedarł się kamienny golem który jednym uderzeniem powalił dwóch strażników. Za nim niczym mała armia, siwe smoki ogonami niszcząc kamienne filary zamku. Po głównej komnacie ścieliła się mgła kurzu. Rogi jeszcze w pół pełne poprzewracały się wylewając złocistą ciecz. Było już za późno na jakąkolwiek reakcje, ci odważniejsi rzucili się w szarży nie stojąc dłużej niż dwa uderzenia serca. Tych którzy pochowali się po kątach, nie czekała wcale lepsza śmierć, jedynie wydłużyli swe ostatnie chwile. Jeden z magów zdążył jedynie puścić szarego gołębia z małym skrawkiem pergaminy przywiązanym do nogi.
Tuż przed zachodem przed bramami zamku zjawiło się kilku śmiałków chcąc zbadać sytuację. Przygotowani, wbiegli do głównej komnaty, gdzie roiło się od przeróżnych skamieniałych bestii, a z górnego balkony wzbił się pod sam sufit ogromny smok. Spadając na ziemie zabrał z sobą kilka większych kamieni stropu co sprawiło wrażenie jakby wywołał deszcz. Długie godziny dzielnie walczyli jednak wrogów jakby nie ubywało. Kiedy przez kilkumetrowe pozostałości po oknach wzeszło słońce, dotarło do nich jak długo byli pogrążeni w daremnych szczękach oręży. Stopniowo zaczęli translokować się w stronę wyjścia. Ugięli się pod naciskiem tylu przeciwników. Dopiero kilkadziesiąt metrów od gór zdołali zauważyć jak pogięte zbroje krępują ich ruchy. Z niesmakiem obrócili się jeszcze raz za siebie.
Legendarna siedziba krasnoludów czeka dalej na swych oswobodzicieli.

Lerii

Twierdza Krasnoludów od dawna pozostawiona na pastwę losu doczekała się nowych mieszkańców.
Kamienie miasta zostały zabrane, mieszkańcy wygnani a straż wraz z pozostałymi NPC usunięta.

Aqe

Tajemnicza budowla wyłoniła się z odmętów piaskowej burzy.

Wejście do piramidy zostało otwarte, czekają tam na was zupełnie nowe stworzenia.
Na ostatnim poziomie lochu przy odrobinie szczęścia można natrafić na Sunari.

Tym samym jako stworzenie możliwe do oswojenia powraca feniks w nowej odsłonie.
Wskrzesić go może tylko postać posiadająca oswajanie, wiedzę o zwierzętach i weterynarie za pomocą słów „powstan z popiolow”.

Ogromne chmury pogrążyły świat w ciemnościach. Dzień stał się nocą. Wyjątkowo jasna, bezgłośna błyskawica rozdarła niebo.
Burza rozszalała się na dobre, było w tym coś niezwykłego. Pioruny z precyzją trafiały w jedno miejsce. Ogień zajął pobliską roślinność, wzburzone fale uderzały o brzeg.

Rozległ się ogłuszający krzyk. wszystko nagle ucichło. Stworzenie odrodzone z popiołów. jeździec pochodzący z serca wulkanu.

Sunari powraca w nowej odsłonie.  Już 7 maja (niedziela) o godzinie 21 czekać będzie na grupy śmiałków gotowych do walki.

Drużyny mogą składać się od 3 do 5 postaci. Wygrywa grupa która zabije Sunari najszybciej.
Zarówno ubiór jak i magiczne przedmioty dowolne jednak z wyłączeniem artefaktów.
Zapisy przyjmuję od dziś do niedzieli  7 maja godziny 20, miejsce zbiórki podam niebawem.
Wpisowe 50 tysięcy (opłata dotyczy całej drużyny), osoby biorące udział w ostatniej edycji Gry o Przetrwanie połowa kwoty czy 25 tysięcy.