Mag odziany w rdzawa szatę stanął u wrót niewielkiego cmentarza. Wciągnął w płuca Chłodne powietrze poranka. Mentor nie przydzielił mu trudnego zadania, właściwie artefakt miał wykonać większość za niego. Znajdował się blisko osady, ktoś mógłby dostrzec rozbłyski na wciąż szarym niebie. Ktoś mógłby się tym zainteresować.
rdzawy-1
Pchnął stara skrzypiącą furtę i wkroczył na teren cmentarza. Nieumarli flegmatycznie maszerowali bez celu w różnych kierunkach. Żadne blade oko nawet nie zwróciło się w jego stronę. Neofita poczuł ulgę. Wyjął z sakwy artefakt. Czuł jego aurę, czuł ciepło przyjemnie rozgrzewające dłoń. Rozpoczął rytuał.
rdzawy-2

Każde kolejne słowo wymawiał coraz głośniej i z większą pasją. Moc artefaktu odurzyła go. Po chwili wydawało mu się, że jest już tylko obserwatorem całej sytuacji. Wszystkie gesty przychodziły mu teraz niezwykle naturalnie. Dotknął kamieniem kamiennej płyty rysując runiczne znaki. Gdy wykrzyczał ostatnie słowa stracił przytomność…

… Gdy świadomość powróciła czuł ból, głód i zmęczenie. Po pozycji słońca zorientował się iż odpłynął góra na pół klepsydry jednak zmęczenie organizmu odpowiadało co najmniej całodziennemu wysiłkowi fizycznemu. Dopiero po chwili zorientował się jak bardzo zmieniło się miejsce wokół niego. Ekscytacja tym czego dokonał ożywiła go nieco. Schował artefakt z powrotem do sakwy i ruszył na spotkanie ze swym mentorem.

Opuszczone miasto, niegdyś siedziba artystów.
Szukaj w pobliżu oazy, gdzie zamiast piasku trawa rośnie, gdzie znachor uleczy Twe rany.

Na świecie pojawiły się skrzynie ze wskazówkami, pierwsza znajduje się powyżej. Łącznie jest 5 wskazówek.
W określonych miejscach znajdują się zawsze 3 skrzynie. Jedna podaje miejsce występowania kolejnej, a pozostałe strzeżone są przez strażników. Siła ich rośnie wraz z kolejną wskazówką.
Pojemniki uzupełniane są jakiś czas (mniej niż godzina). Jeśli nie ma skarbu i strażników, oznacza to że ktoś was uprzedził i trzeba zaczekać.
Osoby które odnajdą wszystkie wskazówki zgłaszają się do Aqe. Zabawa trwa do godzin wieczornych dnia jutrzejszego (13-04-2016 r.).

Powodzenia!

Już 24.04.2016 o godzinie 21:00 rozpoczyna się kwietniowa edycja Gry o Przetrwanie.

map-zimowa-wyspa

Zbiórka osób jak zawsze pod portalem miejskim Vesper gdzie czekać będzie Bankier i Treser.

Przychodzimy ubrani tylko w togę z prawie pustym plecakiem (dozwolone jedzenie dla siebie i wierzchowca, przedmioty potrzebne do czarowania, zwykła lama/koń/ostard).

Resztę zasad znaleźć można na naszym forum w odpowiednim temacie.

Serdecznie zapraszamy

Mówiąc krótko, do ekipy wracają:

  • Nairu – Opiekun grup: Cove, Druidzi, Wilkołaki
  • Sysek – Strona www

Dokładne podziały obowiązków są jeszcze dopracowywane, wkrótce kolejne zmiany.

Nowym (starym) Ekipantom życzę powodzenia, wytrwałości i cierpliwości.

Przedmioty

  • Elfi Szczaw zmienia nazwę na Tojad Nocny. Jego zjedzenie w dalszym ciągu nalicza punkty do tytułu oraz zapewnia długi stan najedzenia.
  • Przedmioty magiczne do umiejętności Wampiryzm nie chronią już przed słońcem
  • Przedmioty magiczne do umiejętności Zmiennokształtność nie pozwalają już na dowolne przemiany
  • Nowy przedmiot: Eliksir Wiecznej Nocy. Możliwy do uzyskania przez wampira z umiejętnością Wampiryzm na poziomie co najmniej 60% z krwi szlacheckiej oraz eliksiru wytrzymałości. Sposób uzyskiwania: .um wampiryzm użyte na krwi szlacheckiej.

Artefakty

  • Spojrzenie Nocy chroni wampiry przed słońcem
  • Spojrzenie Nocy pozwala zmiennokształtnym na dowolne przemiany

Bronie

  • Lekkie Claive zyskują zasięg dwóch pól

Zmiennokształtność

  • Zasklepienie ran przestaje wymagać staminy
  • Nowa zdolność: .spec wymus – od poziomu 60% Zmiennokształtności. Pozwala z użyciem Tojadu Nocnego na 30 minut uzyskać stan, w którym Zmiennokształtny może się dowolnie przemieniać za pośrednictwem .spec przemiana. Użycie Tojadu Nocnego w ten sposób nie daje jego zwyczajnych bonusów związanych z jedzeniem.

Wampiryzm

  • Wypicie Eliksiru Wiecznej Nocy chroni przed działaniem słońca na 30 minut.

Proszę o zgłaszanie zauważonych błędów lub nieprawidłowości w temacie: Forum bugów i błędów.
Jeśli pojawiają się jakieś niejasności, temat do zadawania pytań: Forum pytań i odpowiedzi.

Medaliony przemiany

  • Medaliony uległy gruntownej przebudowanie pod kątem mechanicznym. Przemieniana postać otrzymuje prędkość konnego (bądź nie) w zależności od posiadania wierzchowca
  • Zablokowano możliwość ukrywania się pod medalionem przemiany jeśli postać przemieniła się na wierzchowcu który nie jest widmowy
  • Zablokowano możliwość grabienia postaci graczy pod medalionem przemiany jeśli postać przemieniła się na wierzchowcu

Zmiennokształtny

  • Zmiennokształtny z dowolną podklasą magii (wliczając wampiryzm) nie może używać komendy .spec – w tym przemiany nocnej
  • Postać z dowolną podklasą magii nie może zostać zarażona w walce
  • Zmiennokształny pod dowolną przemianą nie może czarować żadnej ze szkół magicznych – wliczając szamanizm

Z radością ogłaszamy, że już 20 marca o godzinie 21:00 odbędzie się kolejny turniej Gra o Przetrwanie.
map-zimowa-wyspa

Zbiórka jak zawsze pod portalem miejskim Vesper. Na miejscu będą czekać NPC Bankier i Treser w celu przygotowania zawodników do zabawy.

Zasady oraz wszelkie dodatkowe informacje znaleźć można na forum DM w odpowiednim dziale.

Temat na forum odnośnie konkursów i wydarzeń świątecznych zapełnia się coraz bardziej.

Poza aktualizacją poprzedniego, pojawia się nowy:
Konkurs na wielkanocną mozaikę

Zasady
– obrazek powinien znajdować się w podpisanym plecaku
– jedna postać może zgłosić dwie prace.
– tematyka mozaik to Wielkanoc, arcydzieła mogą przedstawiać zajączki, pisanki, kurczaczki itp.
– Materiałem jest wszystko co wpadnie w dłonie czyli zioła/kamienie/rudy/monety/specjalne przedmioty itd.

Już dziś po 22:00 w miastach pojawią się skrzynie do których można wrzucać w podpisanym worku/plecaku prace wraz z tytułem.

Akcja trwa do 27 marca br. do godziny 00:00. Ogłoszenie wyników nastąpi 28 marca w godzinach wieczornych.

Z okazji zbliżających się świąt przygotowaliśmy dla was parę zabaw!

Od dziś na świecie można spotkać różne zwierzęta związane ze świętami wielkanocnymi.
W swoich brzuszkach posiadają pisanki które warto zbierać, czas jest do 28 marca b.r.

Za każdą pisankę przewidujemy nagrody, im więcej tym lepiej.

Pierwsza partia zwierząt, zwabiona odgłosami dochodzącymi z aktywnych miast postanowiła osiedlić się w ich pobliżu.

Więcej informacji znaleźć można na naszym forum w odpowiednim temacie.

Ostatnia aktualizacja plików login oraz map spowodowała wprowadzenie błędnych plików przedmiotów. Wynikiem tej pomyłki jest brak widoczności nowych kusz, niedawno wprowadzonych.
Prosimy o pobranie plików art ponownie i rozpakowanie w katalogu z grą.

Za niedogodności serdecznie przepraszamy.