Zapraszamy wszystkich chętnych w dniu 18.02.2016 (czwartek) o godzinie 20:00 na turniej PvP 2 vs 2.

Każda osoba mile widziana. Udział w zabawie nie nadaje statusu gracza PvP.

Gdzie: specjalnie przygotowana arena
Zbiórka: pojawi się jeszcze informacja
Wpisowe: 10 tysięcy od osoby, drużynowo 20 tysięcy
Przedmioty: Dowolne
Nagrody: Będą
Zapisy: Można zapisywać się u Aqe od dziś do czwartku godziny 19:30

Dokładny opis i zasady dostępne są na naszym forum w odpowiednim temacie.

Gra o Przetrwanie jak i Jadeitowa Aukcja już za nami. Niektórzy nadal świętują zdobycie niespotykanych w naszym regionie skarbów. Tymczasem wieść niesie, że znów będzie można wcielić się w nieustraszonego poszukiwacza skarbów.

Poszukiwanie-Skarbow
Continue reading

Pojawiły się nowe pliki, które należy ściągnąć:
dm-uo.pl/download/dm-files-map.zip
dm-uo.pl/download/dm-files-art.zip
dm-uo.pl/download/dm-files-verdata.exe

Po ściągnięciu wszystkich plikow nalezy uruchomic vinu (lub sciagnac wczesniej sobie pulpit DM).

Nowości:

  • Drzewa o’hii nie będą znikać na jesień.
  • Dodano dwa nowe drzewka dla rolnika: cytrusowe i cytrynowe. Z obu rodzajów można pozyskać nasiono.
  • Dodano nowy topor, w ramach alternatywy dla tasaka – jednoręczny lekki.
  • Dodano nową kuszę, mechanicznie najbliżej jej do łuku asymetrycznego.
  • Poprawiono liczne błędy w mapie oraz Moriana przygotowała dla Was nowy loch – niebawem zostanie on otwarty.
  • Najpierw należy wrzucić pliki mapy, a następnie – art. Jest to istotne.

    Gumpy zostały udostępnione dzięki uprzejmości tego bloga, natomiast arty przygotował Zirr.

    Zawartość paczki art można alternatywnie pobrać stąd.

    Przypominamy, że 24-01-2016 odbywa się kolejna Gra o Przetrwanie. Natomiast nie wolno przegapić prawdziwej gratki dla koneserów – Jadeitowej Aukcji!

    jadeitowa-aukcja-31-01-2016

    Mamy przyjemność zaprosić zatem 31 stycznia w Vesper, o godzinie 18:00 na kolejna edycję aukcji. Pod młotek pójdzie wiele wspaniałych i wyjątkowych przedmiotów, które nabyć będzie można za jadeity.

    Zasady

    • Jedyną walutą obowiązującą na aukcji będą jadeity z rzemieślniczych zamówień
    • Przedmioty będą licytowane w kolejności ustalonej przez organizatora
    • Zakaz okradania na jadeitowej aukcji
    • Zakaz zabijania kogokolwiek biorącego udział w wydarzeniu
    • Minimalne podbicie aktualnej kwoty to 50 jadeitów (Jeśli cena wywoławcza wynosić będzie przykładowo 200 jadeitów pierwszy licytujący nie musi oferować wyższej stawki a jedynie zaakceptować powyższą kwotę)
    • Każdy z uczestników ma obowiązek pilnować ilości swoich jadeitów na bieżąco, jeśli zajdzie sytuacja iż po zakończeniu aukcji ktoś nie jest wypłacalny zostanie odpowiednio „nagrodzony”.

    Zatem, widzimy się w Vesper już niebawem!

    Nie miałem jeszcze okazji przywitać się z Wami jak nowy koordynator fabuły na DM. Ponieważ minęło już ładnych kilka dni, najwyższy czas to uczynić.

    Warto przy tej okazji poruszyć kilka ważnych kwestii. Chciałbym przypomnieć, że Dziedzictwo Mistrzów jest shardem wielu możliwości, gdzie szczególną wagę przywiązujemy do działań fabularnych, szczególnie, gdy stanowią one inicjatywę graczy. Spośród dziesiątek możliwości nagradzania za jakość odgrywania postaci te mechaniczne, takich jak niespotykane przedmioty, grafiki, kolory czy powerhour na statystyki, stanowią jedynie niewielki ich ułamek. Prócz nich Mistrzowie Gry mają do dyspozycji szereg nagród stricte fabularnych pokroju wysokich stanowisk, otrzymania własnych lokacji, przejmowania opuszczonych miast czy nawet drobnego uprzykrzania życia innym postaciom, a i to z całą pewnością nie jest nawet ułamkiem tego, co może przyjść Wam do głowy i w czym z radością pomogą Wam scenarzyści.

    Continue reading

    Sztuczne ograniczenie jakości na zbroje kościane zostało zdjęte, a AR wynikający z założenia przedmiotów tej klasy dopasowany do obecnego balansu.
    Dotychczas zgromadzone przez Was zbroje zostały automatycznie poprawione tak, jakby ograniczenia nigdy nie było (np. otrzymały jakość mistrzowską, jeśli szyte były ze spełnieniem adekwatnych warunków).

    Umiejętności wydobywcze
    Zasady działania tej grupy umiejętności zostały ustandaryzowane. Od teraz materiał oraz jakość narzędzia będą miały podobny wpływ w: górnictwie, zielarstwie, rybactwie, drwalnictwie oraz rolnictwie. W zależności od tego, jakie rozwiązania były dotychczas stosowane zmiany mogą mieć różną skale (np. w górnictwie są raczej kosmetyczne, a w zielarstwie dość spore). Jeżeli chodzi o wpływ jakości to warto nadmienić, ze nie chodzi o same rozgraniczenie pomiędzy wyjątkiem, a przedmiotem zwykłym – różnice pomiędzy stopniem wyjątkowości są zauważalne (np. między dobrym, a niespotykanym), dotyczy to również rybactwa, ale tutaj końcowy efekt będzie można dopiero zaobserwować po zmianach w stolarstwie.
    Jeżeli chodzi o metodykę, jaką przyjęliśmy, to korzystanie z odpowiednio lepszych narzędzi generalnie bardziej wspomoże podstawowe testy na powodzenie umiejętności w stosunku do tego, co było dotychczas, natomiast przy wzorach na ilość materiału czy składników bonusowych (np. pozyskaniu ziarna w rolnictwie czy szczepki w zielarstwie) trzeba użyć co najmniej średniej klasy przedmiotu, by efekt był taki, jak przed zmianami, przy gorszym – szanse będą mniejsze, a przy lepszym odpowiednio większe.
    Prosimy też o informację w przypadku zaobserwowania anomalii.

    Dodatkowo:

    • W rolnictwie zostały zmienione ilości pozyskiwanych surowców (w odpowiedzi na ten temat). Ponadto używanie magicznych przedmiotów w tej umiejętności będzie w końcu odpowiednio premiowane.
    • Szybkość przyrostu drwalnictwa została zwiększona, podobnie jak ilość wycinanego materiału z drzew, a dodatkowo drwale będą mieli szanse natrafić na zwłoki pewnych stworzeń, których części ciała są cennym reagentem magicznym (na tę chwilę ilości będą niewielkie – być może zostaną zwiększone, w zależności od stosunku popytu i podaży).
    • Ilość obsydianu pozyskiwanego przez górnika została zmniejszona.
    • Usunięto kilka drobnych błędów.

    Zapraszamy serdecznie już 24 stycznia 2016 o 21:00 na kolejną edycję Gry o Przetrwanie.

    map-zimowa-wyspa-700-200
    Zbiórka
    – pod portalem Vesper o 20:30, turniej rusza o 21:00 (zakładając, że nie będzie spóźnialskich)
    – na miejscu zbiórki będzie pracował bankier i treser.

    Ogólne zasady
    – Wpisowe: brak
    – Dozwolone przedmioty: zwykła toga, przedmiot wiary, kółko z kluczami, przedmiot z czarami klasowymi, 2 sztuki jedzenia na drogę. Zwykły koń, lama lub ostard. Maksymalnie 5 sztuk jedzenia dla tych zwierząt.
    – Wstęp tylko dla uczestników
    – Z uwagi na zabezpieczenia, duchy przenoszone będą do wybranego przez nie miejsca.

    Dokładne zasady i dyskusję można śledzić na naszym forum w odpowiednim temacie.

    Mapa została znów zaktualizowana.
    Zapraszamy do działu Pliki w celu pobrania tylko plików mapy

    Zmiany:
    – poprawione błędy Ziem Piratów
    – poprawione błędy Twierdzy Krasnoludów
    – poprawione błędy Podmroku
    – poprawione błędy niektórych lochów
    – poprawione błędy areny PvP Podmroku

    Zmienił się sposób oswajania chimery. Oprócz zablokowania możliwości tropienia jej jeźdźca, uniemożliwione zostało sprawdzanie spawnu duchem.
    Zabieg ten ma na celu dać równy dostęp do zwierzaka dla wszystkich, w zależności od łutu szczęścia i faktycznego czasu poświęconego w grze na ten cel, zamiast kontrolowania jego się pojawienia gdzieś w tle.
    Rozwiązanie to jest testowe i w zależności od rezultatów mogą być dokonane następne zmiany.