Opuszczone miasto, niegdyś siedziba artystów.
Szukaj w pobliżu oazy, gdzie zamiast piasku trawa rośnie, gdzie znachor uleczy Twe rany.

Na świecie pojawiły się skrzynie ze wskazówkami, pierwsza znajduje się powyżej. Łącznie jest 5 wskazówek.
W określonych miejscach znajdują się zawsze 3 skrzynie. Jedna podaje miejsce występowania kolejnej, a pozostałe strzeżone są przez strażników. Siła ich rośnie wraz z kolejną wskazówką.
Pojemniki uzupełniane są jakiś czas (mniej niż godzina). Jeśli nie ma skarbu i strażników, oznacza to że ktoś was uprzedził i trzeba zaczekać.
Osoby które odnajdą wszystkie wskazówki zgłaszają się do Aqe. Zabawa trwa do godzin wieczornych dnia jutrzejszego (13-04-2016 r.).

Powodzenia!

Już 24.04.2016 o godzinie 21:00 rozpoczyna się kwietniowa edycja Gry o Przetrwanie.

map-zimowa-wyspa

Zbiórka osób jak zawsze pod portalem miejskim Vesper gdzie czekać będzie Bankier i Treser.

Przychodzimy ubrani tylko w togę z prawie pustym plecakiem (dozwolone jedzenie dla siebie i wierzchowca, przedmioty potrzebne do czarowania, zwykła lama/koń/ostard).

Resztę zasad znaleźć można na naszym forum w odpowiednim temacie.

Serdecznie zapraszamy

Mówiąc krótko, do ekipy wracają:

  • Nairu – Opiekun grup: Cove, Druidzi, Wilkołaki
  • Sysek – Strona www

Dokładne podziały obowiązków są jeszcze dopracowywane, wkrótce kolejne zmiany.

Nowym (starym) Ekipantom życzę powodzenia, wytrwałości i cierpliwości.

Przedmioty

  • Elfi Szczaw zmienia nazwę na Tojad Nocny. Jego zjedzenie w dalszym ciągu nalicza punkty do tytułu oraz zapewnia długi stan najedzenia.
  • Przedmioty magiczne do umiejętności Wampiryzm nie chronią już przed słońcem
  • Przedmioty magiczne do umiejętności Zmiennokształtność nie pozwalają już na dowolne przemiany
  • Nowy przedmiot: Eliksir Wiecznej Nocy. Możliwy do uzyskania przez wampira z umiejętnością Wampiryzm na poziomie co najmniej 60% z krwi szlacheckiej oraz eliksiru wytrzymałości. Sposób uzyskiwania: .um wampiryzm użyte na krwi szlacheckiej.

Artefakty

  • Spojrzenie Nocy chroni wampiry przed słońcem
  • Spojrzenie Nocy pozwala zmiennokształtnym na dowolne przemiany

Bronie

  • Lekkie Claive zyskują zasięg dwóch pól

Zmiennokształtność

  • Zasklepienie ran przestaje wymagać staminy
  • Nowa zdolność: .spec wymus – od poziomu 60% Zmiennokształtności. Pozwala z użyciem Tojadu Nocnego na 30 minut uzyskać stan, w którym Zmiennokształtny może się dowolnie przemieniać za pośrednictwem .spec przemiana. Użycie Tojadu Nocnego w ten sposób nie daje jego zwyczajnych bonusów związanych z jedzeniem.

Wampiryzm

  • Wypicie Eliksiru Wiecznej Nocy chroni przed działaniem słońca na 30 minut.

Proszę o zgłaszanie zauważonych błędów lub nieprawidłowości w temacie: Forum bugów i błędów.
Jeśli pojawiają się jakieś niejasności, temat do zadawania pytań: Forum pytań i odpowiedzi.

Medaliony przemiany

  • Medaliony uległy gruntownej przebudowanie pod kątem mechanicznym. Przemieniana postać otrzymuje prędkość konnego (bądź nie) w zależności od posiadania wierzchowca
  • Zablokowano możliwość ukrywania się pod medalionem przemiany jeśli postać przemieniła się na wierzchowcu który nie jest widmowy
  • Zablokowano możliwość grabienia postaci graczy pod medalionem przemiany jeśli postać przemieniła się na wierzchowcu

Zmiennokształtny

  • Zmiennokształtny z dowolną podklasą magii (wliczając wampiryzm) nie może używać komendy .spec – w tym przemiany nocnej
  • Postać z dowolną podklasą magii nie może zostać zarażona w walce
  • Zmiennokształny pod dowolną przemianą nie może czarować żadnej ze szkół magicznych – wliczając szamanizm

Z radością ogłaszamy, że już 20 marca o godzinie 21:00 odbędzie się kolejny turniej Gra o Przetrwanie.
map-zimowa-wyspa

Zbiórka jak zawsze pod portalem miejskim Vesper. Na miejscu będą czekać NPC Bankier i Treser w celu przygotowania zawodników do zabawy.

Zasady oraz wszelkie dodatkowe informacje znaleźć można na forum DM w odpowiednim dziale.

Temat na forum odnośnie konkursów i wydarzeń świątecznych zapełnia się coraz bardziej.

Poza aktualizacją poprzedniego, pojawia się nowy:
Konkurs na wielkanocną mozaikę

Zasady
– obrazek powinien znajdować się w podpisanym plecaku
– jedna postać może zgłosić dwie prace.
– tematyka mozaik to Wielkanoc, arcydzieła mogą przedstawiać zajączki, pisanki, kurczaczki itp.
– Materiałem jest wszystko co wpadnie w dłonie czyli zioła/kamienie/rudy/monety/specjalne przedmioty itd.

Już dziś po 22:00 w miastach pojawią się skrzynie do których można wrzucać w podpisanym worku/plecaku prace wraz z tytułem.

Akcja trwa do 27 marca br. do godziny 00:00. Ogłoszenie wyników nastąpi 28 marca w godzinach wieczornych.

Z okazji zbliżających się świąt przygotowaliśmy dla was parę zabaw!

Od dziś na świecie można spotkać różne zwierzęta związane ze świętami wielkanocnymi.
W swoich brzuszkach posiadają pisanki które warto zbierać, czas jest do 28 marca b.r.

Za każdą pisankę przewidujemy nagrody, im więcej tym lepiej.

Pierwsza partia zwierząt, zwabiona odgłosami dochodzącymi z aktywnych miast postanowiła osiedlić się w ich pobliżu.

Więcej informacji znaleźć można na naszym forum w odpowiednim temacie.

Ostatnia aktualizacja plików login oraz map spowodowała wprowadzenie błędnych plików przedmiotów. Wynikiem tej pomyłki jest brak widoczności nowych kusz, niedawno wprowadzonych.
Prosimy o pobranie plików art ponownie i rozpakowanie w katalogu z grą.

Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Nowe pliki DM gotowe do ściągnięcia. Zapraszam do pobierania z działu Pliki:
login, tiledata, vinu i inne niezbędne pliki
pliki mapy i statics

Po dokładnym rozpakowaniu plików do katalogu z grą, należy użyć vinu.exe

Nazwy umiejętności
– zmiana nazwy umiejętności Żarliwość na Fanatyzm (Tin),
– zmiana nazwy umiejętności Kowalstwo na Płatnerstwo (Tin),
– zmiana nazwy umiejętności Wiedza o Broni na Kowalstwo (Tin).

Mapa
Skara Brae – poprawiono cały teren miasta. Powinno powodować mniejsze lagi i prawidłowo wyświetlać opady śniegu (Bazyli),
Loch Olbrzymowo – usunięto trudności terenu, nieużywane części lochu. Wkrótce więcej zmian w spawnach tych lochów (Moriana),
Karczma Minoc – próba naprawienia nieprawidłości w budowie, mogącej powodować niemożność zalogowania się. (DzikiHL),
Portale na arenę PvP – poprawiono ogólny wygląd portali prowadzących do Areny PvP (Bazyli, DzikiHL),
Loch Piramida – naprawiono pewne błędy i nieprawidłowości w budowie lochu. Wkrótce więcej zmian w spawnach tych lochów (Moriana, DzikiHL),
Podmrok – drobne korekty budowy zgłoszone przez graczy (Moriana, DzikiHL),
Cove – poszerzono drzwi do portu miejskiego (DzikiHL).