Prowadziłem akurat poważną dyskusję w świątyni. Mój stary znajomy Azuth, którego szukałem od kilku tygodni w końcu sam mnie odnalazł. Opowiadał mi o sobie, zaś ja jemu o mojej i moich przyjaciół działalności. Nic nie wskazywało na to, że ten dzień skończy się jakoś specjalnie dramatycznie...
Nagle jakby uderzył we mnie piorun. Wizja przyszła nieoczekiwanie, cały świat przestał istnieć, tylko ta wizja... Nie czułem jej zmysłami. Jakby sama weszła do mej głowy. Jednak wiedziałem, aby nie obawiać się tego, tak jak mnie nauczono. Jestem jeszcze nowicjuszem w tych sprawach, ale Akarion bardzo mnie chwalił, mówił, że mam talent i muszę go rozwijać. Zrobiło mi się czarno przed oczami, pozwoliłem wizji płynąć... Pościg, krzyki, energia... Trzech magów. Ktoś ucieka, przewraca się, krew... Krzyki? Maikai? Kto to jest, do wszystkich diabłów?! Łowca czy zwierzyna? Kto uciekał? Kto go gonił? Wizja urwała się równie nagle jak przyszła. Pot ściekał ze mnie strużkami, a w ustach czułem metaliczny smak krwi... Cóż za przedziwna wizja. Od kogo otrzymałem ten przekaz? Nie wyczuwałem nikogo z wtajemniczonych. Nie ukończyłem jeszcze szkolenia, a tu ktoś rozpaczliwie prosi o pomoc. Mnie! Musiał być bardzo słaby gdyż przekaz urwał się bardzo szybko. Nayia? Akarion? Nie kontaktowano by się ze mną, gdyby sprawa nie była poważna... I kim do cholery jest ten Maikai?
Sprawdziłem teren wokół świątyni - nic, cisza. Jednak! Poczułem, że mój przyjaciel Bobby wrócił, odnalazł się wreszcie! Od ponad tygodnia go nie było, zniknął bez śladu. Odprawiłem Azutha i czym prędzej postawiłem czarny portal do Bobbiego.