Autor Wątek: Wampiryzm a pvm  (Przeczytany 1508 razy)

Offline Havv0c

• Gracze DM
Wampiryzm a pvm
« dnia: 2011 09 01, 20:57:30 »
Mam pytanko do wszelako po świecie rozpędzonych wampirków: czy uważacie że ten skill nadaje się do pvm? Poza krwawą furią, i tak już słabą w działaniu, chyba skill ten nie ma czym sie popisać na łamach pvm, mam rację?

A jeśli ktoś w jakikolwiek sposób zna jakieś skuteczne i dobre techniki pvmowania wampirem magiem, chętnie poznam ;] (podkreślam, że chodzi mi tylko o opcję "wampir mag", nie "wampir woj", "wampir lucznik" czy "wampir BM").

Chodzi mi tu konkretnie o jakąś większą przydatność wampira maga w pvm (edit), tak jak to np ma miejsce u nekroli, szamanów, demonologów. Moim zdaniem rola wampa w pvm kończy się jedynie na działaniu jak pure mag ;d

I od razu może jeszcze jedno pytanie (nie znam się totalnie w kwestii pvp, dlatego jeśli następujący pomysł zachwiałby jakkolwiek tą sferą, to po prostu powiedzcie, nie linczując mnie ;])

A gdyby tak dać możliwość nauki demonologii wampirowi magowi? Nekromancji uczyć się może, czemu więc nie mógłby demonologii? Zwiększyłoby to nieporównywalnie jego przydatność w pvm.
« Ostatnia zmiana: 2011 09 01, 21:49:14 wysłana przez Havv0c »

Raaban

• Gość
Odp: Wampiryzm a pvm
« Odpowiedź #46 dnia: 2011 09 13, 17:49:59 »
Wszystko co czaruje odwołuje liska w chwileczke ;]

Offline mae

• Administrator
« Odpowiedź #47 dnia: 2011 09 13, 18:24:04 »
Gdybym na dzis dzien mial zapomniec szamana, wrzucilbym w jego miejsce psionika. Myslalem nawet o tym ostatnio, ale troche zal mi oswajania, bo wiem, ze powrot do tego skilla bylby niezwykle ciezki.
Problem jest zawsze jakies 40cm od monitora.

Offline zethaiks

• Gracze DM
« Odpowiedź #48 dnia: 2011 09 13, 19:45:32 »
a czemu nie demo ? przeciez jest taki przegiety wedlug ludzi :D

Online dawiss

• Gracze DM
« Odpowiedź #49 dnia: 2011 09 14, 02:06:51 »